divendres, 13 de desembre del 2013

El culpable.


Estic una mica molest. 

Sento gent molt enfadada denunciant culpables d’una catàstrofe apocalíptica que succeirà a Espanya l’any que ve. Estic molest perquè ningú  assenyala l’autèntic culpable:  Jo. Jo i 1.499 .999  individus més que no tenen res més a fer que manifestacions, vies, cadenes, etc.

Jo vull sentir-me culpable i que es reconegui públicament. No m’agrada gens que diguin que m’han enganyat, que estic manipulat, que no sé la veritat sobre què passarà. Que no sé història, que no conec res d’economia, que  ho faig per odi a no sé qui. Que només és una emoció sense fonament racional. Que solament ho faig per egoisme. Que vull posar fronteres on no n’hi ha.

N’estic tip i fart d’aquest color. Exigeixo que es digui ben clar i fort que el culpable d’aquest enrenou, és el poble català. I que si han d’amenaçar a algú, que m’amenacin a mi i als altres 2.999.999 que volen votar sí – sí.

A tots aquests baladrers, a qui els fa tanta por la democràcia, i perquè creuen tenir la força s’atreveixen a amenaçar, cal que recordin Tunísia, Egipte, Kiev  i que aquí també hi ha mobils.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada